Menu
Your Cart

Delivery Information

Πληροφορίες Παράδοσης/Παραλαβής

Οι παραγγελίες μπορούν να σταλούν/παραληφθούν μέσω:

1) Boxnow χωρίς χρέωση για την ηπειρωτική Ελλάδα, στο κουτί Βoxnow της επιλογής σας.

2) Ελληνικών Ταχυδρομείων για αντικαταβολή και νησιωτική χώρα, στη διεύθυνση παραλαβής που έχετε δηλώσει κατά τη παραγγελία σας στο ηλεκτρονικό κατάστημα

3) Παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα απο Δευτέρα ώς Σάββατο 10:00 με 18:00

4) ΣΥΝΤΟΜΑ Αυθημερόν παράδοση στον χώρος σας (Ισχύει μόνο για Αττική)

 

Επιστροφές & Αντικατάσταση

Ο χρήστης έχει το δικαίωμα να ζητήσει την υπαναχώρηση από την σύμβαση πώλησης συμφώνα με τα ειδικότερα αναφερόμενα στο άρθρο 4 του Ν.2251/1994 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μην ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Στις περιπτώσεις που, το προϊόν που απεστάλη στον πελάτη δεν αντιστοιχεί στο προϊόν που παραγγέλθηκε (λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή κ.λ.π), ο πελάτης έχει δικαίωμα επιστροφής του προϊόντος την ίδια ή την επόμενη εργάσιμη ημέρα της παράδοσης. Το προϊόν πρέπει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί και η συσκευασία του να είναι άθικτη, χωρίς δηλαδή να έχει αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί. Στις περίπτωσης αυτές το ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ αναλαμβάνει τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στη έδρα του καθώς και τα έξοδα αποστολής για την αντικατάσταση του προϊόντος.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου. Σε περίπτωση που η Εταιρεία δεν έχει εκπλήρωση τις υποχρεώσεις που αναφέρονται στην παράγραφο 9 του άρθρου 4 του Ν.2251/1994, η προθεσμία υπαναχώρησης είναι τρίμηνη.

Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας, αν πληρώσατε με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, θα φροντίσουμε να σας επιστραφούν τα χρήματα εντός 15 ημερών, ΑΡΚΕΙ  να μας έχουν επιστραφεί τα προϊόντα της παραγγελίας που ακυρώσατε. Σε περίπτωση που τα προϊόντα δεν μας έχουν επιστραφεί ή έχουν επιστραφεί μερικώς , το κόστος τους θα αφαιρεθεί από το συνολικό ποσό που θα σας επιστρέψουμε.

Το προϊόν μαζί με την συσκευασία του θα πρέπει να επιστρέφονται στην αρχική τους κατάσταση.

 

Τρόποι Πληρωμής & Τιμές Προϊόντων

Το PCX.GR σας δίνει τη δυνατότητα να εξοφλήσετε την παραγγελία σας χρησιμοποιώντας εναλλακτικά κάποιον από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:

Με αντικαταβολή, που θα παραλάβετε τα προϊόντα στον χώρο σας μέσω ΕΛ.ΤΑ δωρεάν.

Κατάθεση μετρητών σε τραπεζικό λογαριασμό. Μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας μπορείτε να εξοφλήσετε το συνολικό ποσό με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό. Με την ολοκλήρωση της κατάθεσης, πρέπει να μας αποστείλετε το ονομαστικό αποδεικτικό κατάθεσης ηλεκτρονικά στην διεύθυνση info@pcx.gr, ώστε να εξελιχθεί η παραγγελία σας.

Τράπεζα Πειραιώς:

Αριθμός Λογαριασμού: GR40 0172 0570 0050 5706 9870 252

Δικαιούχος:  Πρωτοπαπάς Ανδρέας

Μετρητά κατά τη παραλαβή από το φυσικό μας κατάστημα.

Υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε αν η πληρωμή σας θα γίνει με απόδειξη λιανικής πώλησης ή με τιμολόγιο ή τιμολόγιο άρθου 39α με απαλλαγή ΦΠΑ (ισχύει ΜΟΝΟ για laptop και ΜΟΝΟ εφόσον το δικαιούται η επιχείρηση).

Τιμολόγιο εκδίδεται σε εταιρίες και ελεύθερους επαγγελματίες εφόσον συμπληρώσουν κατά την παραγγελία τους τα εξής στοιχεία: Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ., Δ.Ο.Υ. και επάγγελμα για τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Στις τιμές που αναγράφονται περιλαμβάνεται Φ.Π.Α (24%).

Το PCX.GR διατηρεί το δικαίωμα να αναπροσαρμόζει τις τιμές χωρίς προειδοποίηση (οι τιμές για τα προϊόντα που έχουν παραγγελθεί παραμένουν οι ίδιες έως την στιγμή της παράδοσης).

 

 Παρακολούθηση Παραγγελιών

Για τους εγγεγραμμένους πελάτες μας υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης της παραγγελίας μέσα από το πίνακα ελέγχου του λογαριασμού. Θα πρέπει να έχει γίνει πρώτα εγγραφή και μετά να γίνει η καταχώρηση της παραγγελίας. Σε κάθε στάδιο της παραγγελίας θα αποστέλλεται ένα ενημερωτικό e-mail της νέας κατάστασης της παραγγελίας ανεξαρτήτως αν ο πελάτης είναι εγγεγραμμένος ή έχει καταχωρήσει τη παραγγελία ως επισκέπτης.